Friday, March 5, 2021

Neelofa Hadiahkan Seterika RM13 Ribu Pada Kakak. Ini Kelebihan Seterika Harga Kayangan

Min syak lepas ni, seterika jenama Laurastar ini akan menjadi trending selepas Thermomix. Tak dinafikan, apa saja yang Lofa buat pasti trending. Terbaru, usahawan...
More

    Terkini

    Top 5 Filem Pilihan Oijom Di Pawagam

    Bermula dari 5 Mac 2021, kerajaan sudah membenarkan panggung wayang di Malaysia kembali beroperasi. Oijom pasti, mesti ramai yang sudah tidak sabar-sabar untuk menonton filem...

    Zahirah MacWilson & Aiman Hakim Ridza Dedah Wajah Anak

    Akhirnya pasangan pelakon popular, Zahirah MacWilson dan Aiman Hakim Ridza mendedahkan wajah bayi sulung mereka secara rasmi di Instagram masing-masing. Turut didedahkan adalah nama sulung...

    Fanatik KPOP Malaysia Paksa Sharifah Sakinah Mohon Maaf Walaupun Isu Dah Basi

    Isu antara Janna Nick VS fanatik Kpop Malaysia masih belum reda minggu ini. Janna yang kini telah deactivate akaun Instagram dan Twitternya dilaporkan telah membuat laporan polis semalam.

    Masih lagi tidak puas hati dengan Janna walaupun dia telah membuat permohonan maaf, fanatik Kpop Malaysia kini menyerang Sharifah Sakinah pula. Menerusi video basi yang tersebar pada tahun 2018 itu, Sakinah turut berada dalam video itu.

    Peminat Janna pula kini sedang cuba mencari penyebar video itu kerana isu ini telah lama berakhir! Di Instagram Sakinah pula, peminat Kpop mula membanjiri ruangan komen di setiap gambar dengan meminta pelakon itu memohon maaf sekali lagi.

    Malah ada yang menulis lirik lagu idola Kpop mereka di setiap ruangan komen. Sakinah bagaimanapun tidak memberikan respon kepada komen-komen itu, sebaliknya menjalani hidup seperti biasa.

    Isu ini menjadi besar selepas ada individu yang memuat naik semula video lama Janna dan Sakinah. Mereka kemudian mendakwa, disebabkan isu ini, rakan-rakan Malaysia di Korea Selatan dipulaukan. Kedengaran seperti cerita rekaan bukan? Mungkin peminat Kpop di Malaysia terlalu beremosi? Semoga isu ini dapat diselesaikan dengan secara berhemah.

    Latest Posts

    Top 5 Filem Pilihan Oijom Di Pawagam

    Bermula dari 5 Mac 2021, kerajaan sudah membenarkan panggung wayang di Malaysia kembali beroperasi. Oijom pasti, mesti ramai yang sudah tidak sabar-sabar untuk menonton filem...

    Zahirah MacWilson & Aiman Hakim Ridza Dedah Wajah Anak

    Akhirnya pasangan pelakon popular, Zahirah MacWilson dan Aiman Hakim Ridza mendedahkan wajah bayi sulung mereka secara rasmi di Instagram masing-masing. Turut didedahkan adalah nama sulung...

    Gosip

    Ziana Zain Dan Mas Idayu Bermadu?

    Mesti ramai pembaca Oijom yang terkejut dan tidak sangka apabila membaca tajuk artikel ini kan? Tetapi memang benar mereka berdua hidup bermadu, cuma ia sekadar...

    Tayang Tubuh Di Instagram, Naim Daniel Buat Iman Netizen Lemah

    Semalam penyanyi dan pelakon popular Naim Daniel telah memuatnaik sebuah foto dirinya yang tidak berbaju. Foto yang berwarna hitam putih berkenaan menampakkan tubuh Naim yang...

    Netizen Puji Anak Fasha Sandha Cantik Macam Snow White

    Bagi anda yang mengikuti akaun rasmi Instagram pelakon Fasha Sandha, pasti anda sering lihat wajah bayi baru Fasha dan suaminya Aidil Aziz. Fasha sering berkongsi...

    “Bini Aku Jangan Usik, Aku Cari Sampai Dapat!” Shuib

    Semalam penyanyi dan usahawan popular, Siti Sarah Raissuddin ada memuatnaik 'screenshot' mesej daripada netizen yang tidak berpuas hati dengannya. Dalam mesej yang di hantar oleh...

    Zarina Anjoulie & Bekas Suami Sudah Rujuk

    "Wahai pompuan2 yg dok dm2 yas aku rasa skrang korang dah boleh la stop dm2 laki aku ye.. tak marah pesan je... https://www.instagram.com/p/CL5nryZMC5B/ Aku n...